درحال بارگذاری...

كاشت فلفل سياه در منزل

دسته بندی: بلاگ پروازیاران سیرنگ

كاشت فلفل سياه در منزل


كاشت فلفل سياه در منزل

این مطلب توسط پروازیاران سیرنگ منتشر شده است


فلفل سیاه از ادویه های رایج در کشورهای مختلف است. طبیعت گرم آن از شرایط کاشت فلفل سیاه خبر می دهد. نواحی گرم و خشک محیط مناسبی برای کاشت این گیاه می باشند. البته برای پرورش فلفل سیاه بهتر است نحوه آبیاری را نیز در نظر بگیرید.

اگر می خواهید کاشت گیاه فلفل سیاه را به شکل تجربی در منزل امتحان کنید و از شکل ارگانیک آن بهره مند شوید، بهتر است آن را در داخل گلدان بکارید. اگر ساکن منطقه کوهستانی هستید، پرورش گلخانه ای را برای فلفل سیاه رقم بزنید. به گیاه فرصت دهید تا خود را با محیط جدیدش سازگار کند. این محیط جدید می تواند یاغچه، گلدان یا گلخانه باشد. تقریباً ۹۰ درصد گیاهان به طور طبیعی قابلیت تطبیق با محیط را دارند و فقط در شرایط اضطرار واکنش از خود نشان می دهند. به عنوان مثال زمانی که دمای هوا بیش از اندازه سرد یا گرم شده و گیاه قادر به تحمل آن نیست.

 


کاربر سیرنگ، تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۸


#فلفل#فلفل سياه#كاشت و برداشت#محصول بهتر#سمپاشي با پهباد#طبع گرم گياهان#كشت #سيرنگ#پهباد سيرنگ #بدر پاش #جامد پاش

این مطالب را هم بخوانید!

توسعه اپلیکیشن‌های موبایل

آیا میدانید اپلیکیشن های موبایل برای کشاورزان چه اهمیتی دارد؟ میدانید اپلیکیشن های موبایل برای ارتقا سیستم های کشاورزی چه استفاده های دارد؟ - افزایش دسترسی به اطلاعات کشاورزی - کاهش هزینه‌ها و افزایش سودآوری - افزایش آموزش و آگاهی کشاورزان - توسعه پایدار کشاورزینتیجه‌گیری: توسعه اپلیکیشن‌های م...

ادامه مطلب »

علف های هرز کشاورزی

امروزه علف های هرز از جمله مسائل و مشکلاتی است که کشاورزان سراسر دنیا با آن دست به گریبان  می باشند. علف های هرز معمولا ازطریق دانه های گیاهی، پرندگان، حیوانات و باد پراکنده شده و تکثیر می شوند.

ادامه مطلب »

کشت در تابستان

فصل تابستان فصل شکوفا شدن گل ها ، باغچه ها و شکوفه ها می باشد. همچنین فصلی است که در آن می توانید محصولات خود را برداشت کنید اما سوال این جاست که چه چیزهایی در این فصل می تواند برای کاشت و برداشت بهترین گزینه باشد؟بهترین میوه و سبزی برای کاشت در فصل تابستان

ادامه مطلب »

در سراسر ایران با کاربران حرفه‌ای

عملیات کارشناسان سیرنگ

استان مازندران
استان گلستان
استان آذربایجان

+98 21 4417 9162

مدیر فروش داخلی 107

+98 21 4417 9168

کارشناس فروش 1 - داخلی 101

+98 21 4417 9112

کارشناس فروش 2 - داخلی 102

+98 21 4417 9218

کارشناس فروش 3 - داخلی 103

+98 21 4417 9234

مدیر ترویج - داخلی 108

+98 21 4417 9228

خدمات پس از فروش - داخلی 116